piątek, 15 listopada 2013

MAYBELLINE baby lips

MAYBELLINE baby lips 

Ostatnio na blogach i yt pokazuje się pomadka maybelline baby lips. Jeżeli taka ilość osób juz ja ma to prawdopodobnie jest dobra. Będąc w Angielskiej drogerii Boots znalazłam szafę maybelleine i ta nowość. Ogromna gama kolorów. Nie mogłam się zdecydować na odpowiedni kolor dla siebie. Mam problem z pękającymi wargami i bardzo często muszę je smarować to chciałam coś bardziej naturalnego. W końcu zdecydowałam sie  na INTENSE CARE.

 Po zakupie pomadki w pierwszy dzień zabrałam ja ze sobą do pracy. Pracuje w miejscu gdzie moje wargi są strasznie wysuszone i potrzebują dużego nawilżenia. I jestem zachwycona. Teraz żałuję, ze kopiłam tylko jedna. Zamierzam teraz dokupić pozostałe pomadki i je wypróbować. Intense care bardzo dobrze nawilża i chroni. Ma taki przyjemny delikatny troszkę owocowy zapach. Gdy posmarujemy nim usta sprawia, ze są wtedy nawilżone, daje im połysk i rozświetlenie. 

 Producent zapewnia nam 8 godzinne nawilżenie i ma SPF 20. 

Cena: 2,99£

Czy warto kupić? Uważam, ze warto kupić i stosować go na nadchodzącą zimę. Bedzie sprawował się na bardzo chłodne dni, gdzie musimy pamiętać o ochronie naszych warg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz